logo

CRM آفتاب

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب یک نرم افزار CRM یکپارچه ای است که با استفاده از ابزارهای مختلفی در جهت بهبود نظم و یکپارچه سازی حوزه هایی همچون بازاریابی،فروش،پشتیبانی،پیاده سازی فرآیندهای سازمانی و … را پوشش داده و این یکپارچگی نرم افزار را به بعنوان یک مزیت به مشتریان خود ارائه می دهد و برای حفظ مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، افزایش وفادار سازی مشتریان، برندسازی، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و در نهایت افزایش فروش یاری می نماید. شما می توانید با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار، نیازهای مشتریان خود را در لحظه پاسخ دهید. برای کارکردن با این نرم افزار، نیاز به تخصص یا آموزش خاصی ندارید، زیرا محیط نرم افزار بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد طراحی شده است. هدف سازندگان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب بالا بردن سطح سود به صورت بلند مدت و ارائه ی راه کارهای مشتری مدارانه است که باعث رضایت هرچه بیشتر مشتری و افزایش سطح درآمد شرکت شود.
info@aftabapps.com

تلفن:۰۹۱۵۰۸۰۱۷۷۴
۰۹۱۵۷۰۷۱۰۷۰
051-38487085

اهمیت crm و آنچه واحد مدیریت ارتباط با مشتری باید انجام دهد عبارتند از:

اهمیت crm و آنچه واحد مدیریت ارتباط با مشتری باید انجام دهد عبارتند از:

۱) شناسایی مشتریان
۲) شناسایی بهترین روش ایجاد ارتباط با مشتریان
۳) ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه
۴) حفظ مشتریان پس از اولین خرید
۵) ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان(نرم افزار crm)
۶) محاسبه میزان رضایت مشتریان
۷) تداوم ارتباط با مشتریان
۸) خلق ارزش های بیشتر و تامین منافع دو جانبه برای مشتری و سازمان
۹) شناسایی مشتریان ناراضی و شاکی
۱۰) پاسخگویی سریع به مشتریان ناراضی و شاکی و برگرداندن آنها به چرخه مشتریان (نرم افزار crm)

 

وب سایت آفتاب

نویسنده آفتاب
بدون نظر

ارسال نظر

نظر
نام
ایمیل
وب سایت