
۲۹
مرد
اهمیت crm و آنچه واحد مدیریت ارتباط با مشتری باید انجام دهد عبارتند از:
درمقالات
نظرات
۱) شناسایی مشتریان
۲) شناسایی بهترین روش ایجاد ارتباط با مشتریان
۳) ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه
۴) حفظ مشتریان پس از اولین خرید
۵) ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان(نرم افزار crm)
۶) محاسبه میزان رضایت مشتریان
۷) تداوم ارتباط با مشتریان
۸) خلق ارزش های بیشتر و تامین منافع دو جانبه برای مشتری و سازمان
۹) شناسایی مشتریان ناراضی و شاکی
۱۰) پاسخگویی سریع به مشتریان ناراضی و شاکی و برگرداندن آنها به چرخه مشتریان (نرم افزار crm)