logo

CRM آفتاب

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب یک نرم افزار CRM یکپارچه ای است که با استفاده از ابزارهای مختلفی در جهت بهبود نظم و یکپارچه سازی حوزه هایی همچون بازاریابی،فروش،پشتیبانی،پیاده سازی فرآیندهای سازمانی و … را پوشش داده و این یکپارچگی نرم افزار را به بعنوان یک مزیت به مشتریان خود ارائه می دهد و برای حفظ مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، افزایش وفادار سازی مشتریان، برندسازی، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و در نهایت افزایش فروش یاری می نماید. شما می توانید با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار، نیازهای مشتریان خود را در لحظه پاسخ دهید. برای کارکردن با این نرم افزار، نیاز به تخصص یا آموزش خاصی ندارید، زیرا محیط نرم افزار بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد طراحی شده است. هدف سازندگان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب بالا بردن سطح سود به صورت بلند مدت و ارائه ی راه کارهای مشتری مدارانه است که باعث رضایت هرچه بیشتر مشتری و افزایش سطح درآمد شرکت شود.
info@aftabapps.com

تلفن:۰۹۱۵۰۸۰۱۷۷۴
۰۹۱۵۷۰۷۱۰۷۰
051-38487085

گفتگوی کاربران (چت)

تصور عموم مدیران بر آن است که چت کردن باعث عدم تمرکز کارکنان و در نتیجه کاهش کارآیی آنها می شود. به همین دلیل استفاده از نرم افزارهای عمومی همانند یاهو مسنجر، جی تاک و اسکایپ در محیط سازمان نوعی تخلف به شمار می رود.

چت درون سازمانی

در صورتی که اگر این امکان درون سازمانی فراهم باشد، تماسهای تلفنی یا حضوری کاربران به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. همچنین کارکنان به صورت اتوماتیک با سایر همکاران و مدیریت خود در تماس هستند و پیگیری و انجام امور سازمانی به سادگی صورت می گیرد. نرم افزار CRM آفتاب، چنین ابزاری را با هدف ایجاد ارتباط بیشتر میان کارمندان یک سازمان ارائه می کند.