logo

CRM آفتاب

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب یک نرم افزار CRM یکپارچه ای است که با استفاده از ابزارهای مختلفی در جهت بهبود نظم و یکپارچه سازی حوزه هایی همچون بازاریابی،فروش،پشتیبانی،پیاده سازی فرآیندهای سازمانی و … را پوشش داده و این یکپارچگی نرم افزار را به بعنوان یک مزیت به مشتریان خود ارائه می دهد و برای حفظ مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، افزایش وفادار سازی مشتریان، برندسازی، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و در نهایت افزایش فروش یاری می نماید. شما می توانید با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار، نیازهای مشتریان خود را در لحظه پاسخ دهید. برای کارکردن با این نرم افزار، نیاز به تخصص یا آموزش خاصی ندارید، زیرا محیط نرم افزار بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد طراحی شده است. هدف سازندگان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب بالا بردن سطح سود به صورت بلند مدت و ارائه ی راه کارهای مشتری مدارانه است که باعث رضایت هرچه بیشتر مشتری و افزایش سطح درآمد شرکت شود.
info@aftabapps.com

تلفن:۰۹۱۵۰۸۰۱۷۷۴
۰۹۱۵۷۰۷۱۰۷۰
051-38487085

پرداخت آنلاین

نداشتن پرداخت آنلاین یکی از مشکلات شرکت ها و سازمان ها می باشد که جهت پرداخت کردن وجه توسط مشتری ، باید شماره قبض یا شماره تراکنش را بعد از پرداخت از طریق فکس ، تلفن یا ایمیل به شرکت یا سازمان مربوط اعلام کنند تا شرکت بعد از تایید کردن وجه پرداخت شده خدمات خود را به مشتری ارئه دهد ولی در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب به صورت پرداخت آنلاین می باشد و کاربران بدوم هیچ مشکلی با استفاده از پرداخت آنلاین در پنل پشتیبانی سیستم صورت حساب های خود را پرداخت می نمایند و باعث رضایتمندی مشتری هایتان می شود چون تمام این کارها کمتر از چند دقیقه انجام می شود.

پرداخت آنلاین در پنل پشتیبانی

در بخش پنل پشتیبانی ، مشتریانی که عضو شده باشند میتوانند فاکتورهایی که توسط کاربران ثبت شده را ببیند (بدون نیاز ارسال فاکتور به مشتری ) و به راحتی با استفاده از پرداخت آنلاین پرداخت نمایند و همچنین مشتریان می توانندمبلغ خاصی را از طریق درگاه اینترنتی بانکهای عضو شتاب پرداخت نمایند .

لیست تمام پرداختها به اضافه وضعیت تراکنش در منوی مشاهده واریزی ها قابل مشاهده است . صورت حساب های پرداختی و تمام پرداخی ها را کاربران پشتیبانی می توانند به راحتی در پنل پشتیبانی مشاهده نمایند.