سیستم Knowledge Base سیستمی است که هر شرکتی می تواند در جهت ارائه اطلاعات مربوط به محصول، کالا یا خدمت خود از آن استفاده کند. مرکز دانستنیها می تواند حاوی پرسشها و پاسخهای مربوط به نحوه استفاده از یک سرویس یا محصول و یا هرگونه اطلاع رسانی به مشتریان یا پرسنل یک مجموعه باشد.
مرکز دانستنی ها
این یکی از امکانات موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان آفتاب (روش) می باشد ( البته باید ماژول آن به همراه نرم افزار خریداری شود) و براحتی می توانید طبقه بندیها و پرسش و پاسخهای مربوط به هر گروه را از داخل نرم افزار وارد کنید. علاوه بر سیستم پایگاه دانش، سیستم راهنمای آنلاین نیز در این قسمت وجود دارد که باز هم می توان بر اساس سلیقه خود راهنمای مورد نظر را ایجاد و در اختیار مشتریان قرار داد.
با ساخت صفحه اول بصورت خودکار لینکهای مورد نظر تولید خواهد شد و عملا یک وب سایت راهنما خواهید داشت، همچنین در هر قسمت جعبه جستجو نیز بصورت خودکار برای جستجوی عبارات مورد نظر قرار داده می شود.
مشتریان و افرادی که از خدمات شما استفاده می کنند در صورت داشتن آگاهی کافی از نحوه استفاده می تواند با رضایتمندی ار سرویس های شما استفاده کنند.