چنانچه همزمان با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، سامانه تلفن گویای آفتاب نیز استفاده شود، امکانات ویژه و کاربردی دیگری در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت که یکی از آنها امکان ارسال و دریافت فکس از طریق CRM است.
قابلیت های مدیریت فکس در CRM
از قابلیتهای بخش مدیریت فکس های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری انتخاب فایل های jpg ، tif یا فایل html می باشد و همچنین می توان متنی را به صورت دستی تایپ کرد و سیستم به صورت اتوماتیک موارد انتخاب را تبدیل به فایل tif می کند. و نیازی نیست برای ارسال حتما فایلی از نوع خاصی داشته باشید می توان متنی را کپی کرده و به سادگی متن مورد نظر را ارسال کنید.
با انتخاب صندوق های مختلف و دسترسی کاربران به صندوق های می توانید مدیریت فکسهای دریافتی هر بخش را دسته بندی کنید و کاربر یا کاربرانی را مسئول پیگیری فکس ها نمایید . در صورتی که می خواهید پیگیری فکس ها به صورت اتوماتیک انجام شود می توانید با استفاده از موتور قدرتمند گردش کار ، تمام کارها را به صورت دقیق و منظم انجام دهید.
همچنین امکان ایجاد انواع گزارشات برای کاربران و مدیران سیستم توسط نرم افزار وجود دارد.