logo

CRM آفتاب

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب یک نرم افزار CRM یکپارچه ای است که با استفاده از ابزارهای مختلفی در جهت بهبود نظم و یکپارچه سازی حوزه هایی همچون بازاریابی،فروش،پشتیبانی،پیاده سازی فرآیندهای سازمانی و … را پوشش داده و این یکپارچگی نرم افزار را به بعنوان یک مزیت به مشتریان خود ارائه می دهد و برای حفظ مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، افزایش وفادار سازی مشتریان، برندسازی، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و در نهایت افزایش فروش یاری می نماید. شما می توانید با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار، نیازهای مشتریان خود را در لحظه پاسخ دهید. برای کارکردن با این نرم افزار، نیاز به تخصص یا آموزش خاصی ندارید، زیرا محیط نرم افزار بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد طراحی شده است. هدف سازندگان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب بالا بردن سطح سود به صورت بلند مدت و ارائه ی راه کارهای مشتری مدارانه است که باعث رضایت هرچه بیشتر مشتری و افزایش سطح درآمد شرکت شود.
info@aftabapps.com

تلفن:۰۹۱۵۰۸۰۱۷۷۴
۰۹۱۵۷۰۷۱۰۷۰
051-38487085

مدیریت فروش در سی ار ام آفتاب

هدف نهایی اقتصادی یک بنگاه تجاری، «فروش» می باشد. در این راستا نگهداری، کنترل و مدیریت فروش یک امر کاملاً ضروری می باشد.

تحلیل از میزان فروش ، پیش بینی فروش برای ماه های آینده ، فعالیت های بازاریابی ، پیش بینی میزان این فعالیت ها و آنالیز هر یک از این بخش ها یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت کسب و کار می باشد .

در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب (روش) کاربران می توانند به راحتی فعالیت هایی که در راستای بازاریابی و فروش انجام می دهند را ثبت کنند و به سادگی یک مشتری را به یک پتانسیل فروش تبدیل کنند.

مدیران فروش می توانند فرآیند فروش را در دو شکل استاتیک و داینامیک طراحی نمایند. بطوریکه هر فروشگاه، شرکت، سازمان می تواند فرآیند فروش خود را بر اساس اصول خود طراحی نماید.

در مدل استاتیک مرحله ها ساده هستند ولی در مدل داینامیک، از موتور بسیار قدرتمند گردش کار (workflow designer) استفاده شده است که می توانید هر گونه فرآیندی را پیاده سازی نمایید. با استفاده از این سیستم واگذاری کارها بعد از تبدیل به مشتری به پتانسیل فروش به صورت اتوماتیک انجام می شود.

مدیران فروش و بازاریاب ها می توانند برنامه فروش و فعالیت های بازاریابی و پیش بینی میزان فروش برای هر فعالیت را ثبت نمایند و سیستم روند پیشرفت کار را به شما نمایش خواهد داد و میزان پیشرفت هر فروش هر لحظه در دسترس شماست.

مدیر سیستم می تواند میزان پورسانت بازاریاب ها را در سیستم ثبت نمایند ، هر فروشنده می تواند میزان فروش، سود و مشتریان خود را در داشبورد خود ببیند، این قابلیت باعث می شود تا کارشناسان بخش فروش همواره بازخورد فعالیت های خود را بصورت هوشمندانه در اختیار داشته باشند و در تصمیم گیری های بعدی نتایج بهتری اخذ کنند.

وجود نمودارهای متنوع برای کنترل و بررسی وضعیت پروژه ها و میزان تحقق برنامه ها و گزارش های متنوعی در بخش فروش تنها یکی از مواردی است به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید براحتی مروری بر مراحل فروش، نحوه پشتیبانی و مشتریان بالقوه داشته باشید ، همچنین میزان بازخورد آنها را می تواند ببیند و بررسی نماید.

امکانات بخش فروش

دو نوع ابزار در صفحه فروش استفاده شده لینک ها و بلاک ها ، تمامی این موارد قابلیت جابجای دارند و کاربر می تواند طبق نیاز خود آنها را چیده یا از نمایش آنها خوداری نماید.

اطلاعات آماری پایه ای درباره فروش

  • فروش جاری : تعداد فروش های در حال انجام را نمایش می دهد. در این قسمت می توان فروش سال جاری یا کل فروش های جاری را نمایش داد .
  • فعالیت ها : تعداد فعالیت های در حال انجام را نمایش میدهد ، منظور از فعالیت کارهایی است که در راستای فروش انجام میشود ، مثلا شرکت در نمایشگاه یا تبلیغ در روزنامه ( کمپین های بازاریابی که در راستای فروش انجام میشود ) .
  • هدف : میزان آخرین هدف ثبت شده در تاریخ جاری و میزان فروش موفق در بازه زمانی هدف را نمایش میدهد. در مدیریت فروش نرم افزاز crm آفتاب میتوان هدف گذاری را به صورت ریالی و تعدادی انجام داد .
  • تعداد فروش : جمع تعداد فروش های ثبت شده در سیستم مبیاشد.
  • پیشرفت فروش : میانگین پیشرفت فروش های ثبت شده را نمایش می دهد .
  • فروش سال جاری : نمایش تعداد فروش ثبت شده (موفق + جاری + ناموفق) سال جاری
  • فروش موفق سال جاری : نمایش تعداد فروش موفق سال جاری
  • فروش ماه جاری : نمایش تعداد فروش ثبت شده (موفق + جاری + ناموفق) ماه جاری
  • فروش موفق ماه جاری : نمایش تعداد فروش موفق ماه جاری
  • اطلاعات آماری به صورت اطلاعات کاربر جاری یا اطلاعات کل کاربران قابل نمایش می باشد.

گزارشها و نمودارهای متنوع مدیریت فروش

  • بلاک پیشرفت فروش مشتری : این بلاک نام مشتری های فروش جاری را همراه با میزان پیشرفت در فروش را نمایش می دهد . جهت دسترسی سریع به لیست مشتری هایی که کاربر فروش با آنها کار می کند.
  • بلاک گزارش فروش : گزارش تعداد فروش های ثبت شده در سال جاری به تفکیک ماه و نمایش تعداد فروش های موفق ، جاری ، موفق ، ناموفق و پایان یافته (موفق و ناموفق)
  • بلاک مشتری : لیست مشتری هایی که کاربر در سیستم برای آن مشتری فروش ثبت کرده است .
  • بلاک نسبت فروش : نمودار دایره ای فروش سال جاری بر حسب مبلغ فروش ، میزان مبلغی که موفق به فروش شده و میزان مبلغی که موفق به فروش نشده کاربر (جاری یا همه کاربر ها) را نمایش می دهد .
  • بلاک آخرین فروش : وضعیت آخرین فروش ثبت شده (جاری یا همه کاربر ها) را نمایش می دهد و درصد پیشرفت به همراه تعداد روزهای گذشته از زمان ثبت فروش .
    نمودار دوم ، تعداد فروش ثبت شده هفت روز قبل را نمایش می دهد.
  • بلاک فروش به تفکیک کالا : نمایش درصد یا تعداد فروش کالاها از فروش های ثبت شده
  • بلاک نقشه فروش : نمایش تعداد فروش های جاری ، موفق یا ناموفق با تفکیک شهرستان نمایش می دهد . برای نمایش دادن فروش ها در شهر ها باید مکان مشتری ثبت شده باشد.
  • بلاک تحقق پیش بینی فروش : نمایش میزان هدف گذاری فروش و میزان تحقق این هدف را نمایش می دهد .
  • بلاک درآمد فروش : نمایش میزان درآمد از هر کالا را نمایش می دهد .