در صورت اتصال نرم افزار CRM به سیستم تلفن گویای آفتاب، امکان ضبط پیغامهای تماس گیرندگان در صندوق صوتی نیز وجود دارد. ممکن است هم اکنون بر روی تلفنهای شما صندوق صوتی نیز تعریف شده باشد، اما آیا مشاهده و جستجوی پیامها برای تک تک کارمندان شما میسر است؟ آیا امکان گزارش گیری، پخش و دانلود فایلهای صوتی توسط خود کارمندان وجود دارد؟ و از همه مهمتر این که آیا به محض گذاشتن پیام، کارمند شما متوجه می شود و پاسخ می دهد؟
ارسال پیغام صوتی
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب، علاوه بر این ویژگیها، امکانات متعدد دیگری را نیز در اختیار سازمان شما قرار می دهد.
کاربران سیستم مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب می توانند به صورت مستقیم پیفام صوتی را یک یا تعدادی از مشتری های ارسال کنند. برای ارسال پیغام صوتی فقط کافیست شماره های مورد نظر را وارد کنید و فایل پیغام صوتی را انتخاب نمایید یا صدای خود را در همان قسمت ضبط کرده و ارسال کنید در صورت اتصال به تلفن گویای آفتاب می توانید چارت های سیستم را مشاهده نمایید و چارتی را برای پخش انتخاب نمایید.
با استفاده از موتور قدرتمند گردش کار می توانید پس از دریافت پیغام صوتی تمام پیگیری و کارهایی که کاربران سیستم باید انجام بدهند را به صورت اتوماتیک و منظم و بدون نگرانی از به عقب افتادن کارها انجام دهید.