اگر مرکز تماس شما یک مرکز تماس کامپیوتری مانند استریسک و یا مرکز تماس آفتاب باشد قابلیتهای ویژه وابسته به تلفن را میتوانید استفاده کنید ،
در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب میتوان داخلی کاربران را تعیین کرد ، و دسترسی های مختلف جهت دیدن کالر آی دی دیگران را تعیین نمود ، امکان شماره گیری از طریق نرم افزار از دیگر امکانات مفید این بخش است . آخرین وضعیت تماسهای افراد میتواند در داشبود قرار گیرد و مدیر میتواند با یک نگاه وضعیت تماسهای افراد را ملاحظه کند .
نرم افزار crm آفتاب با قدرت سازگاری با سیستم های ویپ، الاستیکس، استریسک، مراکز تلفنی، سانترال و تلفن گویای آفتاب و یکپارچگی سیستم های PBX و ضبط مکالمات و پیغام های صوتی امکانات متنوعی را در اختیار کاربران crm قرار می دهد که کاربران با در دست داشتن این امکانات با سادگی می توانند با مشتری های خود در تعامل باشند و مدیریت یکپارچه ای را تجربه کنند.
تلفیق سیستم تلفن گویا با سیستم های گردش کار و بخش های دیگر سی آر ام آفتاب باعث شده که مدیریت تماس ها و اطلاعات مشتری به سادگی انجام شود. امکانات ویژه تلفنی را میتواند به صورت مفصل در سایت http://www.ivr5.com مشاهده نمایید .