logo

CRM آفتاب

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب یک نرم افزار CRM یکپارچه ای است که با استفاده از ابزارهای مختلفی در جهت بهبود نظم و یکپارچه سازی حوزه هایی همچون بازاریابی،فروش،پشتیبانی،پیاده سازی فرآیندهای سازمانی و … را پوشش داده و این یکپارچگی نرم افزار را به بعنوان یک مزیت به مشتریان خود ارائه می دهد و برای حفظ مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، افزایش وفادار سازی مشتریان، برندسازی، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و در نهایت افزایش فروش یاری می نماید. شما می توانید با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار، نیازهای مشتریان خود را در لحظه پاسخ دهید. برای کارکردن با این نرم افزار، نیاز به تخصص یا آموزش خاصی ندارید، زیرا محیط نرم افزار بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد طراحی شده است. هدف سازندگان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب بالا بردن سطح سود به صورت بلند مدت و ارائه ی راه کارهای مشتری مدارانه است که باعث رضایت هرچه بیشتر مشتری و افزایش سطح درآمد شرکت شود.
info@aftabapps.com

تلفن:۰۹۱۵۰۸۰۱۷۷۴
۰۹۱۵۷۰۷۱۰۷۰
051-38487085

مدیریت تماس تلفنی

اگر مرکز تماس شما یک مرکز تماس کامپیوتری مانند استریسک و یا مرکز تماس آفتاب باشد قابلیتهای ویژه وابسته به تلفن را میتوانید استفاده کنید ،

قابلیت های تماس تلفنی

در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب میتوان داخلی کاربران را تعیین کرد ، و دسترسی های مختلف جهت دیدن کالر آی دی دیگران را تعیین نمود ، امکان شماره گیری از طریق نرم افزار از دیگر امکانات مفید این بخش است . آخرین وضعیت تماسهای افراد میتواند در داشبود قرار گیرد و مدیر میتواند با یک نگاه وضعیت تماسهای افراد را ملاحظه کند .

نرم افزار crm آفتاب با قدرت سازگاری  با سیستم های ویپ، الاستیکس،  استریسک، مراکز تلفنی، سانترال و تلفن گویای آفتاب و یکپارچگی سیستم های PBX و ضبط مکالمات و پیغام های صوتی امکانات متنوعی را در اختیار کاربران crm قرار می دهد که کاربران با در دست داشتن این امکانات با سادگی می توانند با مشتری های خود در تعامل باشند و مدیریت یکپارچه ای را تجربه کنند.

تلفیق سیستم تلفن گویا با سیستم های گردش کار و بخش های دیگر سی آر ام آفتاب باعث شده که مدیریت تماس ها و اطلاعات مشتری به سادگی انجام شود. امکانات ویژه تلفنی را میتواند به صورت مفصل در سایت http://www.ivr5.com مشاهده نمایید .