مدیریت ایمیل در نرم افزار CRM آفتاب ، سرویس دهی سازمان شما به مشتریان را چندین برابر افزایش می دهد، زیرا تنها با انتخاب نام مشتری یا گروهی از مشتریان، می توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید، ضمن این که گزارش ارسال ایمیل نیز توسط خود سیستم در پرونده مشتری ثبت می شود. با استفاده از ابزار های پیشرفته بخش مدیریت ایمیل ها می توان به سادگی ایمیل های کاربر پسندی را به مشتری های خود ارسال نمایید.
امکان دریافت ایمیلها یکی دیگر از ویژگیهای بارز این بخش است. همچنین اگر یک ایمیل واحد برای سازمان خود داشته باشید (مثلا info@company.com) می توانید با فیلتر گذاری مناسب، آنرا به افراد مختلف اختصاص دهید، بدین شکل که اگر در ایمیل عبارت فروش به کار رفته باشد برای بخش فروش و اگر عبارت پشتیبانی به کار رفته باشد برای بخش پشتیبانی ارسال شود. در نتیجه، بدون نیاز به باز کردن سایتهای مربوط به ایمیل، تمامی ایمیل های دریافتی، از طریق کارتابل قابل مشاهده و پاسخ دهی خواهند بود.
با استفاده از سیستم تبلیغات ایمیلی می توانید تبلیغات کالا و خدمات خود را خیلی بی سر و صدا و کاملا حرفه ای به مشتریان خود عرضه کنید و می توانید با ارسال ایمیل های مختلفی مانند ایمیل فاکتور صورت حساب یا ایمیل لیست قیمت خدمات ، تبلغ کالاهای خود را نیز انجام بدهد.