logo

CRM آفتاب

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب یک نرم افزار CRM یکپارچه ای است که با استفاده از ابزارهای مختلفی در جهت بهبود نظم و یکپارچه سازی حوزه هایی همچون بازاریابی،فروش،پشتیبانی،پیاده سازی فرآیندهای سازمانی و … را پوشش داده و این یکپارچگی نرم افزار را به بعنوان یک مزیت به مشتریان خود ارائه می دهد و برای حفظ مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، افزایش وفادار سازی مشتریان، برندسازی، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و در نهایت افزایش فروش یاری می نماید. شما می توانید با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار، نیازهای مشتریان خود را در لحظه پاسخ دهید. برای کارکردن با این نرم افزار، نیاز به تخصص یا آموزش خاصی ندارید، زیرا محیط نرم افزار بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد طراحی شده است. هدف سازندگان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب بالا بردن سطح سود به صورت بلند مدت و ارائه ی راه کارهای مشتری مدارانه است که باعث رضایت هرچه بیشتر مشتری و افزایش سطح درآمد شرکت شود.
info@aftabapps.com

تلفن:۰۹۱۵۰۸۰۱۷۷۴
۰۹۱۵۷۰۷۱۰۷۰
051-38487085

قیف فروش در سی آر ام

قیف فروش در واقع سلامتی شرکت شما را اندازه گیری می کند. و یک تصویر واضح از فرصتهای پیش رو برای تیم فروش را نمایش می دهد،

درآمد تقریبی حاصل از فروش توسط تیم فروشتان را به شما نشان می دهد.

یک قیف فروش که به درستی مدیریت شود تمامی فعالیتهای فروش شما را سازماندهی کرده و کنترل بهتر نتایج فروش را در اختیارتان می گذارد.

قیف فروش چیست؟

قیف فروش یک نمایش تصویری از مراحل مورد نیاز شما برای فروش محصول یا سرویس شما می باشد.

قیف فروش نمای کلی و کاملی است نسبت به اینکه کدام مرحله از مراحل فروش شما بیشترین درآمد را برای شما کسب خواهد کرد.

مراحل یک قیف فروش:

مرحله اول: مشتریان بالقوه در خصوص محصولات‌ و سرویسها اطلاع پیدا می‌کنند. (مثلا اطلاعات وب سایت شما را می خوانند یا ایمیل ارسالی شما را مطالعه می کنند)

مرحله دوم: مشتری به محصول علاقمند می‌شود (مثلا مشتری فرم درخواست اطلاعات بیشتر (یا مثلا در مورد نرم افزار، فرم درخواست دموی رایگان) را پر می کند)

ملاحظه می‌کنید که قیف به تدریج تنگ‌تر می‌شود، چون تمام افرادی که در خصوص محصولات اطلاع پیدا می‌کنند، نسبت به آن علاقه‌مند نمی‌شوند.

مرحله سوم: لازم است شوق خرید را در مشتریان ایجاد کنیم (همانطور که مشاهده می‌کنید قیف مجددا باریک‌تر شده، چون تمام کسانی که به محصولات یا خدمات علاقمند می‌شوند حتما آن را نمی خرند).

مرحله آخر: باید تمامی سعی خود را به کار بگیریم که مشتری مشتاق را به مشتری بالفعل تبدیل کنیم.

این بخش، باریک‌ترین قسمت قیف است چون تنها درصد بسیار کمی از مشتریان بالقوه واقعا اقدام به خرید می کنند.