logo

CRM آفتاب

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب یک نرم افزار CRM یکپارچه ای است که با استفاده از ابزارهای مختلفی در جهت بهبود نظم و یکپارچه سازی حوزه هایی همچون بازاریابی،فروش،پشتیبانی،پیاده سازی فرآیندهای سازمانی و … را پوشش داده و این یکپارچگی نرم افزار را به بعنوان یک مزیت به مشتریان خود ارائه می دهد و برای حفظ مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، افزایش وفادار سازی مشتریان، برندسازی، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و در نهایت افزایش فروش یاری می نماید. شما می توانید با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار، نیازهای مشتریان خود را در لحظه پاسخ دهید. برای کارکردن با این نرم افزار، نیاز به تخصص یا آموزش خاصی ندارید، زیرا محیط نرم افزار بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد طراحی شده است. هدف سازندگان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب بالا بردن سطح سود به صورت بلند مدت و ارائه ی راه کارهای مشتری مدارانه است که باعث رضایت هرچه بیشتر مشتری و افزایش سطح درآمد شرکت شود.
info@aftabapps.com

تلفن:۰۹۱۵۰۸۰۱۷۷۴
۰۹۱۵۷۰۷۱۰۷۰
051-38487085

صدور فاکتور و پیش فاکتور

یکی از امور تکراری و خسته کننده بخش فروش، ایجاد فاکتور و پیش فاکتور است: ثبت کلیه اطلاعات مشتری اعم از نام، آدرس و تلفن، دریافت تاییدیه از مدیر یا مسئول مربوطه، چاپ و ارسال فاکتور و پیش فاکتور، ثبت شماره آن در پرونده مشتری، و ثبت نسخه اصلی پیش فاکتور/فاکتور در بایگانی همه و همه به کارمندان بخش فروش فشار زیادی وارد می آورد. سیستم حسابداری نرم افزار CRM آفتاب، صدور پیش فاکتور و فاکتور را بسیار راحت کرده است.

پس از تنظیمات اولیه، تنها کافیست مشتری را انتخاب نمایید و کالا/خدمات درخواست شده را برای وی برگزینید. تنها با یک کلیک پیش فاکتور/فاکتور صادر شده به فرد مسئول جهت دریافت تاییدیه ارسال می شود. پس از تایید، به راحتی و از طریق خود نرم افزار، آنرا در قالبهای متنوع، همراه با مهر و امضای سازمان، ایمیل و یا فکس کنید. نیازی به ثبت شماره فاکتور یا بایگانی آن ندارید، CRM همه مراحل را در پرونده مشتریان ثبت خواهد کرد. گزارشگیری از پیش فاکتور/فاکتورهای صادر شده نیز همراه با محاسبه جمع قیمت فاکتورها وجود دارد.
یکی از معضلاتی که بسیاری از شرکتها با آن درگیر هستند عدم هماهنگی در قیمت دهی خدمات و کالاهایی است که قیمت مشخصی ندارند . معمولا کارشناسان فروش بر اساس تحلیل خود قیمت را مشخص میکنند ، برای جلوگیری از قیمت دهی اشتباه بهتر است مدیر فروش پس از صدور پیش فاکتور توسط هر یک از کاشناسان بعد از بررسی ، آن را تایید و یا رد کند . بدیهی است امکان ارسال و یا چاپ پیش فاکتورهای تایید نشده نخواهد بود .

بخش امور مالی crm

آفتاب در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود (روش) این امکان را به ساده ترین روش پیاده کرده است . درمنوی حسابداری گزینه تنظیمات دسترسی تایید فاکتورها وجود دارد ، اینجا میتوان مشخص کرد صدور پیش فاکتور توسط چه افرادی نیاز به تایید مدیر دارد ، میتوان تعیین کرد چندین نفر به ترتیب بتوانند فاکتور های صادر شده را بررسی و تایید کنند ، اگر هر یک از افراد تایید کننده در نرم افزار آنلاین نباشد ، درخواست تایید برای شخص بعدی ارسال میشود .
تایید به صورت یک جعبه نمایش کوچک در پایین صفحه نمایش داده میشود و مسوول تایید با کلیک روی آن میتواند بعد از بررسی و اعمال تغیرات لازم روی پیش فاکتور آن را تایید کند ، پس از تایید بلافاصله به صورت یک جعبه نمایش کوچک در پایین صفحه به شخص صادر کننده اعلام میشود و گزینه های ارسال و یا چاپ برایش فعال میشود .
اگر نیاز باشد دلیل عدم تایید را نیز میتوان در هنگام رد پیش فاکتور برای کارشناس مربوطه ارسال کرد .
استفاده از این امکان ، موجب هماهنگی در قیمت دهی و جلوگیری از صدور پیش فاکتورهای اشتباه است .