یکی از مهم ترین قسمت های هر نرم افزار سطوح دسترسی کاربران می باشد
مدیران علاقه دارند کارمندان در سطوح های مختلف به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی داشته باشند و اختلال در بین این سطوح باعث ایجاد مشکلات کاری می شود که یکی از عوامل پایین آمدن راندمان کاری شرکت ها می باشد ، در این نرم افزار با طرای ساده و کاربری سطوح دستری ، دستری های مختلفی که مدیران نیاز دارند را در اختیار آنها قرار می دهیم .
یکی از مهمترین ثروت ها در هر شرکت مشتری های آن شرکت می باشد که شما با صرف کردن هزینه و وقت زیاد جمع آوری کرده اید، ترس از لو رفتن اطلاعات مشتریان یک شرکت دغدغه بزرگی است .ممکن است یک کارمند ناراضی باعث باعث لو رفتن اطلاعات مشتریان بلقوه و بالفعل شما شود، اولین اقدام برای جلوگیری از این اتفاق تعیین سطوح دسترسی کنترل شده برای کاربران است ، در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب (روش) به راحتی این تنظیمات را میتوانید انجام دهید. طراحی بهینه این سیستم باعث شده تا از دسترسی های پیچیده جلوگیری شود .
اگر نرم افزار از طریق اینترنت قابل دستری باشد کارمندان یا افراد مختلفی با داشتن نام کاربری و کلمه عبور می توانند وارد سیستم شوند، برای جلوگیری از این کار نرم افزار CRM آفتاب امکانی را قرار داده که می توان مشخص کرد کاربر از چه IP هایی و در کدام روز و ساعت امکان استفاده از سیستم را دارد. با تنظیم این قسمت مطمئن می شوید که کارمندان خارج از ساعات کاری اداری به اطلاعات مهم شرکت دسترسی ندارند.