logo

CRM آفتاب

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب یک نرم افزار CRM یکپارچه ای است که با استفاده از ابزارهای مختلفی در جهت بهبود نظم و یکپارچه سازی حوزه هایی همچون بازاریابی،فروش،پشتیبانی،پیاده سازی فرآیندهای سازمانی و … را پوشش داده و این یکپارچگی نرم افزار را به بعنوان یک مزیت به مشتریان خود ارائه می دهد و برای حفظ مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، افزایش وفادار سازی مشتریان، برندسازی، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و در نهایت افزایش فروش یاری می نماید. شما می توانید با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار، نیازهای مشتریان خود را در لحظه پاسخ دهید. برای کارکردن با این نرم افزار، نیاز به تخصص یا آموزش خاصی ندارید، زیرا محیط نرم افزار بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد طراحی شده است. هدف سازندگان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب بالا بردن سطح سود به صورت بلند مدت و ارائه ی راه کارهای مشتری مدارانه است که باعث رضایت هرچه بیشتر مشتری و افزایش سطح درآمد شرکت شود.
info@aftabapps.com

تلفن:۰۹۱۵۰۸۰۱۷۷۴
۰۹۱۵۷۰۷۱۰۷۰
051-38487085

سطوح دسترسی کاربران crm

یکی از مهم ترین قسمت های هر نرم افزار سطوح دسترسی کاربران می باشد

مدیران علاقه دارند کارمندان در سطوح های مختلف به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی داشته باشند و اختلال در بین این سطوح باعث ایجاد مشکلات کاری می شود که یکی از عوامل پایین آمدن راندمان کاری شرکت ها می باشد ، در این نرم افزار با طرای ساده و کاربری سطوح دستری ، دستری های مختلفی که مدیران نیاز دارند را در اختیار آنها قرار می دهیم .

یکی از مهمترین ثروت ها در هر شرکت مشتری های آن شرکت می باشد که شما با صرف کردن هزینه و وقت زیاد جمع آوری کرده اید، ترس از لو رفتن اطلاعات مشتریان یک شرکت دغدغه بزرگی است .ممکن است یک کارمند ناراضی باعث باعث لو رفتن اطلاعات مشتریان بلقوه و بالفعل شما شود، اولین اقدام برای جلوگیری از این اتفاق تعیین سطوح دسترسی کنترل شده برای کاربران است ، در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب (روش) به راحتی این تنظیمات را میتوانید انجام دهید. طراحی بهینه این سیستم باعث شده تا از دسترسی های پیچیده جلوگیری شود .

اگر نرم افزار از طریق اینترنت قابل دستری باشد کارمندان یا افراد مختلفی با داشتن نام کاربری و کلمه عبور می توانند وارد سیستم شوند، برای جلوگیری از این کار نرم افزار CRM آفتاب امکانی را قرار داده که می توان مشخص کرد کاربر از چه IP هایی و در کدام روز و ساعت امکان استفاده از سیستم را دارد. با تنظیم این قسمت مطمئن می شوید که کارمندان خارج از ساعات کاری اداری به اطلاعات مهم شرکت دسترسی ندارند.