CRM آفتاب ؛ ابزاری است برای آنکه به راحتی بتوانید فروشگاه و کسب و کار خود را حول محور مشتری که عامل اصلی بقای کسب و کار شماست مدیریت کنید، دید CRM آفتاب این است که حتی یک مشتری را به دلیل اشتباه از دست ندهید.روحیه تیم خود را بالا برده و همچون یک مدیر کاملا حرفه ای با آگاهی کامل و دقیق از جایگاه خود برای صعود آماده است. در کسب و کارهای بزرگ مسئولیت بر دوش یک فرد خاص نیست و معمولا این تیم است که باعث پیشرفت و موفقیت و همین طور شکست کسب و کار می شود. فعالیت همه بخشها در بقای کسب و کار تاثیر گذار است. مواردی که معمولا در کسب و کارهای بزرگ مانع از رشد زیاد می شود.
زمان بندی : معمولا در کسب وکارهای بزرگ کارها به صورت پروژه ای انجام می گیرد و به تبع آن وظایفی تعیین و به اشخصاص مختلف ارجا داده می شود. اما اکثرا زمانبندی مطابق برنامه پیش نمی رود.
شناسایی مشتری : تعداد کارمندان بخش فروش یا خدمات زیاد است و مشتری اغلب در تماس مجدد ناچار است ۲ یا ۳ بار خواسته خود را تکرار کند و به دنبال کسی باشد که قبلا با او تماس داشته و این رضایت مشتری را بسیار پایین می آورد.
گستردگی مشتریان : مدیریت تعداد زیادی مشتری کار دشواری است و راضی نگه داشتن همه آنها تقریبا غیر ممکن.
مشتریان خفته : تعداد مشتریان خفته در کسب و کارهای بزرگ بسیار زیاد است در حالی که اینان افرادی هستند که برای خرید اول به شما اطمینان کرده اند و به راحتی و بارها این اطیمنان می تواند تکرار شود.
کار تیمی : افزایش روحیه کار تیمی سبب کارایی بیشتر پرسنل می گردد اما انجام این عمل کمی دشوار است.
تداخل زمانی : عدم هماهنگی درست زمان و تداخل کاری باعث می شود که کارمند نتواند وظایف روزمره خود را انجام دهد
شناسایی دقیق پرسنل : تعداد کارمندان و سرپرستان زیاد است و شناسایی دقیق میزان کارایی آنها سخت است و گاهی به راحتی کارمند خوب را از دست می دهیم.
عدم پیگیری مشتری : در کسب و کارهای بزرگ به دلیل تعداد زیاد مشتری و تماسهای ورودی بالا فراموشی برای پیگیری مشتری به وفور مشاهده می گردد.
پیگیری یک مشتری توسط چند فروشنده : شاید ناخوشایند ترین چالش در کسب و کارهای بزرگ همین باشد که یک مشتری به صورت همزمان توسط چندین فروشنده و یا پرسنل خدمات پیگیری شود موارد زیادی دیده شده است که مشتری بابت همین موضوع از دست رفته است.
آفتاب چه تغییری در کسب و کارهای بزرگ انجام می دهد؟
طبق آمار بدست آمده هر سرنخ برای آنکه به مشتری تبدیل شود لازم است که حداقل ۵ بار توسط کارشناسان فروش پیگیری درست و به موقع شود، این در حالی است که بیش از ۷۰ درصد کادر فروش این کار را فقط ۳ بار انجام و سپس مشتری را رها کرده، گاهی ۲ یا چند پرسنل به صورت هم زمان روی یک سر نخ کار می کنند و این سبب می شود که مشتری بسیار از تماسهای مکرر و بدون هماهنگی ناراضی باشد
افزایش مشتری : مشتریان امروز نسبت به گذشته آگاه تر شده اند، به همین دلیل تبدیل یک شخص به مشتری نیز باید هوشمندانه تر صورت گیرد. هر شرکتی که بتواند این کار را بهتر انجام دهد در رقابت موفق خواهد شد و چنانچه بتواند برند خود را در دل مشتریان جای دهد از رقبا به صورت چشمگیری فاصله خواهد گرفت به نحوی که خود مشتری برای شما مشتری جدید تولید می کند. در نرم افزار کسب و کار آفتاب همه پیش نیازها برای تبدیل یک سرنخ به مشتری دیده و برای راحتی مراحل نیز هوش مصنوعی بالایی به کمک پرسنل شما خواهد آمد.
افزایش مشتری در کسب و کارهای بزرگ از چه طریقی انجام می گیرد ؟
مشتریان امروز نسبت به گذشته آگاه تر شده اند، به همین دلیل تبدیل یک شخص به مشتری نیز باید هوشمندانه تر صورت گیرد.
هر شرکتی که بتواند این کار را بهتر انجام دهد در رقابت موفق خواهد شد و چنانچه بتواند برند خود را در دل مشتریان جای دهد از رقبا به صورت چشمگیری فاصله خواهد گرفت به نحوی که خود مشتری برای شما مشتری جدید تولید می کند.
در نرم افزار کسب و کار آفتاب همه پیش نیازها برای تبدیل یک سرنخ به مشتری دیده و برای راحتی مراحل نیز هوش مصنوعی بالایی به کمک پرسنل شما خواهد آمد.
پرونده ۳۶۰ درجه : به محض ایجاد سر نخ پرونده کاملی برای مشتری ایجاد می شود که در آن تمامی فرایندهای انجام شده برای مشتری از لحظه ثبت تا فروش و خدمات به صورت کامل درج می گردد
دسته بندی خودکار لیدها : سر نخ های ایجاد شده به صورت خودکار دسته بندی و وارد مرحله پیگیری شده و به کارشناس مربوطه ارجاع می گردد.
اختصاص سر نخ به یک فروشنده : زمانی که یکی از فروشنده ها پیگیری از سرنخی را آغاز می کند مشتری برای او قفل و دیگر فروشنده ها نمی توانند روی آن مشتری کار کنند و ناهماهنگی احتمالی حذف می شود
چرخه هوشمند : جهت سرعت عمل بالا رفع خطا های انسانی و فراموشی ، سیستمی وجود دارد که فرایند پیگیری از مشتری را به صورت هوشمند دنبال و به کارشناس مربوطه یادآوری می کند
یادداشت مشتری : روی پرونده هر مشتری می توان یادداشت های را از نتیجه پیگیری گذشته قرار داد که در زمان تماسهای بعدی با اطلاعات و شناخت کامل با مشتری صحبت کنید.
لید کمپین :کمپینهای مختلف را ایجاد کرده و پس از آن سیستم سرنخ های فروش را به صورت خودکار شناسایی و در نرم افزار ثبت می کند
افزایش فروش : تبدیل فرصتهای فروش به مشتری قدم اول در افزایش فروش است و زمانی این اتفاق می افتد که با تعداد مشتری ثابت فروش و درآمد بالاتری داشته و اینکار را در زمان کمتری انجام دهید.هرچقدر هم اقلام و سود هر فاکتور بیشتر باشد به هدف اصلی نزدیکتر می شوید.
آفتاب از ۳ روش کلی می تواند باعث افزایش فروش در شرکتها بزرگ شود؟
افزایش رضایت مشتری:
چرخه فروش زمانی کامل خواهد شد که مشتری از آشنایی با شما کاملا راضی باشد، این رضایت شامل کالایی که خریداری کرده، برخوردی که با او در زمان فروش شده و خدماتی است که پس از خرید کالا دریافت کرده است. به دست آوردن رضایت مشتری می تواند وفادار سازی او را به همراه داشته باشد
مشتری وفادار حامی شما و برند شما خواهد شد و به جز اینکه خودش همواره از کالا و خدمات شما استفاده می کند دیگران را نیز ترقیب به استفاده از آنها خواهد کرد.
یکی از مهمترین قسمتهای نرم افزار آفتاب دستیابی به وفادار سازی مشتری است و با ایجاد باشگاه وفادار سازی مشتری می تواند مشتریان را تشویق به خرید و استفاده دائمی از محصولات شما کند.این باشگاه به صورت کاملا منحصر به فرد برای شما و با توجه به نوع مشتریانتان قابل پیاده سازی است.
افزایش مشتری در کسب و کارهای بزرگ از چه طریقی انجام می گیرد ؟
مشتریان امروز نسبت به گذشته آگاه تر شده اند، به همین دلیل تبدیل یک شخص به مشتری نیز باید هوشمندانه تر صورت گیرد. هر شرکتی که بتواند این کار را بهتر انجام دهد در رقابت موفق خواهد شد و چنانچه بتواند برند خود را در دل مشتریان جای دهد از رقبا به صورت چشمگیری فاصله خواهد گرفت به نحوی که خود مشتری برای شما مشتری جدید تولید می کند.
در نرم افزار کسب و کار آفتاب همه پیش نیازها برای تبدیل یک سرنخ به مشتری دیده و برای راحتی مراحل نیز هوش مصنوعی بالایی به کمک پرسنل شما خواهد آمد..
پرونده ۳۶۰ درجه : به محض ایجاد سر نخ پرونده کاملی برای مشتری ایجاد می شود که در آن تمامی فرایندهای انجام شده برای مشتری از لحظه ثبت تا فروش و خدمات به صورت کامل درج می گردد.
دسته بندی خودکار لیدها :سر نخ های ایجاد شده به صورت خودکار دسته بندی و وارد مرحله پیگیری شده و به کارشناس مربوطه ارجاع می گردد
اختصاص سر نخ به یک فروشنده : زمانی که یکی از فروشنده ها پیگیری از سرنخی را آغاز می کند مشتری برای او قفل و دیگر فروشنده ها نمی توانند روی آن مشتری کار کنند و ناهماهنگی احتمالی حذف می شود
چرخه هوشمند :جهت سرعت عمل بالا رفع خطاهای انسانی و فراموشی ، سیستمی وجود دارد که فرایند پیگیری از مشتری را به صورت هوشمند دنبال و مراحل را یادآوری می کند