logo

CRM آفتاب

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب یک نرم افزار CRM یکپارچه ای است که با استفاده از ابزارهای مختلفی در جهت بهبود نظم و یکپارچه سازی حوزه هایی همچون بازاریابی،فروش،پشتیبانی،پیاده سازی فرآیندهای سازمانی و … را پوشش داده و این یکپارچگی نرم افزار را به بعنوان یک مزیت به مشتریان خود ارائه می دهد و برای حفظ مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، افزایش وفادار سازی مشتریان، برندسازی، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و در نهایت افزایش فروش یاری می نماید. شما می توانید با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار، نیازهای مشتریان خود را در لحظه پاسخ دهید. برای کارکردن با این نرم افزار، نیاز به تخصص یا آموزش خاصی ندارید، زیرا محیط نرم افزار بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد طراحی شده است. هدف سازندگان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب بالا بردن سطح سود به صورت بلند مدت و ارائه ی راه کارهای مشتری مدارانه است که باعث رضایت هرچه بیشتر مشتری و افزایش سطح درآمد شرکت شود.
info@aftabapps.com

تلفن:۰۹۱۵۰۸۰۱۷۷۴
۰۹۱۵۷۰۷۱۰۷۰
051-38487085

جواب اتوماتیک پیامک

ارتباط با بانک اطلاعاتی سایر سیستم ها

یکی از قابلیت های نرم افزار CRM آفتاب ، ارتباط با بانک های اطلاعاتی سایر سیستم ها می باشد که به مشتری هایتان این امکان را می دهید با ارسال پیامک ، اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نماید . این اطلاعات می توان به صورت دستی در نرم افزار CRM آفتاب وارد شده باشد یا نرم افزار CRM آفتاب با اتصال به بانک اطلاعات سیستم های مختلف این اطلاعات را استخراج کرده و به مشتری ارسال نماید.

مثلا برای آگهی از مانده حساب یا جهت شناسایی کالا مخاطبین شما می توانند شماره کالا را به سامانه crm ارسال نمایند و سیستم پس از دریافت پیامک اطلاعات را از دیتابیس متصل شده به crm استخراج کرده و طبق قالب تعریف شده جواب را به مشتری ارسال نماید.

در صورت نیاز به ارسال جواب ثابت به مخاطبین به سادگی می توان این تنظیمات را انجام داد که مثلا با ارسال عدد ۱ اطلاعات و آدرس شرکت یا سازمان ارسال شود.

با تنظیم بخش گردش کار می توانید کارهای پیگیری مربوط به دریافت پیامک را به صورت اتوماتیک انجام داده و با دریافت پیامک و ارسال همزمان پاسخ پیامک گردش کاری برای پیامک دریافتی ایجاد شده و کاربران به صورت منظم به کارها رسیدگی نمایند.