برای اینکه کاربران با سلیقه های مختلفی از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب استفاده می کنند برای بهینه تر شدن نرم افزار با روش کار آنها تنظیماتی در بخش های مختلف قرار داده شده است که با تنظیم این قسمت ها می توانید کارایی نرم افزار رو نسبت به کسب کار خود افزایش دهید .
این تنظیمات به گونه ای طراحی شده که کاربران استفاده بهینه تری از نرم افزار crm آفتاب داشته باشند.
تنظیمات بخش های مختلف سیستم مانند
تنظیمات پایه که مربوط به تنظیمات اطلاعات شرکت یا سازمان شما می باشد مانند نام شرکت ، کد اقتصادی ، آدرس و… که از این اطلاعات در قسمت های مختلف سیستم می توان استفاده کردد.
تنظیمات بخش مربوط به حسابداری که می توانید نوع واحد قسمت ، میزان ارزش افزوده ، روش ثبت فاکتور یا پش فاکتور و … را تنظیم نمایید.
تنظیمات پرداخت آنلاین که با وارد کردن این اطلاعات کاربران پشتیبانی می توانن به راحتی پرداخت های خود را آنلاین انجام دهند.
تنظیمات مربوط به کالر آیدی که نحوه نمایش کالرآیدی را در سیستم نشان می دهد
تنظیم ساعت کاری سیستم که با استفاده از این بخش کاربران سیستم در ساعت کاری مشخصی می توانند از نرم افزار crm استفاده نمایند