نیازی نیست اطلاعات موجود خود را تک تک وارد نرم افزار crm کنید، حتی نیازی نیست که این کار را به ما بسپارید. برای جلوگیری از عمل تکراری وارد نمودن اطلاعات به صورت دستی، نرم افزار crm آفتاب به صورت خودکار مشخصات مشتریان، اطلاعات فرمهای تکمیل شده، شماره تلفنها و … را از فایلهای متنی و اکسل دریافت می کند. همچنین اطلاعات مشتریان و فرمها میتواند به صورت خروجی اکسل ذخیره شود .
در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب
شما می توانید اطلاعاتی که به صورت فایل اکسل می باشد یا فایل متنی و یا اطلاعاتی که بر روی دیگر نرم افزار های شما می باشد و قابلیت استفاده از سرویس به صورت آنلاین را ندارند را در فایل اکسل ذخیره کنید و به راحتی این اطلاعات را در نرم افزار سی ار ام آفتاب ثبت کنید در صورتی که اطلاعات مشابهی یا اطلاعات تکراری در سیستم داشته باشید با استفاده از تنظیمات موجود می توانید اطلاعات جدید را به صورت ادغام ، بازنویسی و یا ثبت به صورت فیلد جدید انجام بدهید.با وارد کردن این اطلاعات به صورت دسته ای تمام فعالیت های تعریف شده برای مشتری ها و فرم ها به صورت اتوماتیک ایجاد شده مانند ایجاد گردش کار در هنگام ایجاد مشتری یا ثبت فرم جدید.