logo

CRM آفتاب

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب یک نرم افزار CRM یکپارچه ای است که با استفاده از ابزارهای مختلفی در جهت بهبود نظم و یکپارچه سازی حوزه هایی همچون بازاریابی،فروش،پشتیبانی،پیاده سازی فرآیندهای سازمانی و … را پوشش داده و این یکپارچگی نرم افزار را به بعنوان یک مزیت به مشتریان خود ارائه می دهد و برای حفظ مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، افزایش وفادار سازی مشتریان، برندسازی، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و در نهایت افزایش فروش یاری می نماید. شما می توانید با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار، نیازهای مشتریان خود را در لحظه پاسخ دهید. برای کارکردن با این نرم افزار، نیاز به تخصص یا آموزش خاصی ندارید، زیرا محیط نرم افزار بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد طراحی شده است. هدف سازندگان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب بالا بردن سطح سود به صورت بلند مدت و ارائه ی راه کارهای مشتری مدارانه است که باعث رضایت هرچه بیشتر مشتری و افزایش سطح درآمد شرکت شود.
info@aftabapps.com

تلفن:۰۹۱۵۰۸۰۱۷۷۴
۰۹۱۵۷۰۷۱۰۷۰
051-38487085

بانک اطلاعات مشتریان

برای حفظ تداوم ارتباط با مشتری و ارائه خدمات بهتر، در نرم افزار CRM آفتاب امکانات ویژه ای برای ثبت پرونده مشتریان در نظر گرفته شده است.

بانک اطلاعات مشتریان

یکی از اصلی ترین بخش های نرم افزار crm اطلاعات مشتری ها می باشد که با ذخیره درست و کامل این اطلاعات می توان مدیریت بهتری داشت .

با استفاده از این ابزار، کلیه مشخصات مشتریان، کاربران مرتبط با آنها، فرمها و فایلهای اطلاعاتی مختلف (عکس، جدول و …) در دفتر تلفن شخصی یا عمومی ذخیره شده و امکان ثبت تمامی وقایع مربوط به آنها اعم از خلاصه تماسها، مکالمات، ارسال فرم، فکس و… وجود دارد. شما می توانید متناسب با سیاستهای سازمان خود گروه های مختلف مشتریان را به صورت درختی تعریف کنید. انتساب یک یا چند گروه به هر مشتری و همچنین ارسال یاد آوری به کاربر دیگری در رابطه با مشتری، از دیگر امکانات این بخش است.
نرم افزار CRM آفتاب جزو معدود نرم افزارهایی است که به شما اجازه تعریف هر گونه مشخصاتی برای مشتریانتان را می دهد. مثلا اگر شما تولید کننده کفش باشید، می توانید سایز پای مشتری را جزو مشخصات اولیه وی تعریف کنید. این ویژگی مدیریت مشتریان را به صورت کاملا داینامیک میسر می سازد.