برای حفظ تداوم ارتباط با مشتری و ارائه خدمات بهتر، در نرم افزار CRM آفتاب امکانات ویژه ای برای ثبت پرونده مشتریان در نظر گرفته شده است.
یکی از اصلی ترین بخش های نرم افزار crm اطلاعات مشتری ها می باشد که با ذخیره درست و کامل این اطلاعات می توان مدیریت بهتری داشت .
با استفاده از این ابزار، کلیه مشخصات مشتریان، کاربران مرتبط با آنها، فرمها و فایلهای اطلاعاتی مختلف (عکس، جدول و …) در دفتر تلفن شخصی یا عمومی ذخیره شده و امکان ثبت تمامی وقایع مربوط به آنها اعم از خلاصه تماسها، مکالمات، ارسال فرم، فکس و… وجود دارد. شما می توانید متناسب با سیاستهای سازمان خود گروه های مختلف مشتریان را به صورت درختی تعریف کنید. انتساب یک یا چند گروه به هر مشتری و همچنین ارسال یاد آوری به کاربر دیگری در رابطه با مشتری، از دیگر امکانات این بخش است.
نرم افزار CRM آفتاب جزو معدود نرم افزارهایی است که به شما اجازه تعریف هر گونه مشخصاتی برای مشتریانتان را می دهد. مثلا اگر شما تولید کننده کفش باشید، می توانید سایز پای مشتری را جزو مشخصات اولیه وی تعریف کنید. این ویژگی مدیریت مشتریان را به صورت کاملا داینامیک میسر می سازد.