کارتابل
در نرم افزار CRM آفتاب امکان ایجاد نامه، ارسال جواب، پیوست ضمایم، ارجاع نامه، پاراف نمودن نامه، نشانه گذاری و بایگانی نامه ها را فراهم می کند. وجود کارتابل باعث سهولت در ارسال و دریافت تمامی مکاتبات شده و از آمد و شدهای فیزیکی به میزان قابل توجهی می کاهد. در نتیجه سرعت رسیدگی به امور را افزایش می دهد. همچنین در صورت دسترسی به نرم افزار از طریق وب، کارمندان شما می توانند در هر زمانی کارتابل خود را چک کنند و در صورت لزوم با همکاران خود پیرو امور کاری مکاتبه داشته باشند.
یکی دیگر از امکانات بخش کارتابل نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ارسال نامه به چندین نفر از کاریران crm و دیدن جواب نامه ها به صورتی که همه کاربران می توانند (در صورت اجازه کاربری که نامه را ارسال کرده است) به جواب های داده شده پاسخ بدهند.
کابران نرم افزار سی آر ام می توانند با ارجاع فرم ثبت شده در سیستم و تیکت های پشتیبانی به کاربران به راحتی با کاربران دیگر در تعامل باشند و بتوانند کارهای شرکت یا سازمان را هر چه سریعتر پیش ببرند
امکان استفاده از نامه های آماده در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به کاربر کمک می کند که در کمترین زمان بتواند متن آماده ای را برای کاربران دیگر ارسال کند